rastlösa ben

AAHhhh mina ben. Har ni också känt så i era ben att dem bara vill röra på sig hela tiden, typ att benen är rastlösa..? haha. Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och sova, eller nej jusste jag fick ju min SOLO-tidning idag så man kanske ska ta att läsa lite i den:) Ska nog upp ganska så tidig imorgon, har inte riktigt bestämt när. Men det går ju bra för mig eftersom jag ändå vaknar tidigt.


börjar jag bli ett photoshop-freak? haha


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

du har missat en del av ett rött skärp vid tjejens, med färg, arm, och nere vid benen! :o Hahaha ^^ annars var det Bra gjort! :D runt håret å det blev skitsnyggt!

2011-02-22 @ 01:11:54
Postat av: Jag

jaja va inte så petig nu:P haha

2011-02-22 @ 10:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback