min dag i ord

Hejsan alla ni söta människor, haha. Har ni haft en bra dag?:D Idag hade jag endast 2 lektioner och sedan 2 timmar lunch och efter det så var det bowling med 12 stycken i klassen. Jag ägde! haha;) jag vann mot Sunisa och Tim, efter två serier(?) hade jag 217 poäng:O och sen efter 2, 5 serie hade 269 poäng. Visst var jag duktig? Jag är ju riktigt stolt nu! haha. Jag, Carro och Marcus var typ bland dom bästa idag tror jag, fast dem andra spela på bra dem med:) Efter det åkte jag hem, kollade på en film "The Town". Ni vet den som gått på bio för inte så längesen tror jag. Vart inte att jag kollade så mycket av någon anledning, men det jag uppfattade var att det var något bankrån och att en kille gilla en tjej och dom hade sex, haha. Tejen var Blake Lively (Serena i Gossip Girl), fast hon var lite trashig i den filmen men annars är hon ju superfin tycker jag:)

Ha en skön kväll♥

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback