look what I found

God morgon! Gissa vad jag hitta igår.. mascaran jag fick i förra numret av SOLO och mina efterlängtade hårnålar:D + nagelfil och några snoddar. Det var superbra att jag hittade mascaran för att min vanliga mascara är nästan slut och jag ska få en ny sån sen efter mamma och pappa kommer hem från sin resa. Så då är det lite onödigt att köpa en ny nu när den som jag fick i tidningen säkert funkar okej. Och ja min mamma och pappa ska ut och åka igen, om ungefär en månad, kul för dem... medans jag själv får gå hemma i skolan..




Tycker inte ni också att mascaran liknar den från Helena Rubenstein väldigt mycket?

Helena Rubenstein  Laura Key (SOLO)


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

har dina föräldrar åkt igen?? haha, vart är de nu då? :P

2011-02-25 @ 12:51:52
Postat av: Jag

nej men dem ska åka om en månad:P dem ska till thailand:P haha

2011-02-25 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback