har jag blivit en tant?

Varje gång jag åker buss är det alltid nånting jag stör mig på. T.ex. om personen som sitter bredvid trycker sig mot en, det är sjukt störande. Eller om det är någon som pratar hela tiden och dom som pratar hela tiden har oftast en väldigt jobbig röst och det är irriterande. Eller om man har bråttom och busschaffören kör som en snigel, eller en kängru. Snigel = kör otroligt långsamt. Kängru = kör bromsar, kör bromsar, kör bromsar så det blir som små skutt ungefär och man åker fram och tillbaka. Eller om det är massa folk på bussen, som det är typ varje morgon på den bussen jag åker med och ibland är det en massa folk när jag åker hem också. Hur svårt kan det vara att fixa extrabussar eller köra långbuss? Åtminstone på morgonen på vardagarna. Eftersom jag stör mig på allt och alla på bussen, betyder det att jag blivit en surtant då? haha


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback