hallå när ska vi ha bullkalas

Stina: Bullkalas snart då?:P Säg inte att bullarna är slut nu bara..:( haha 

Hejsan! Sitter här med axlar som värker och en rygg som skulle uppskatta en massage. Vet ni vad? Grannarna mittemot ska sälja, undra vilka typer det kommer flytta in.. Hoppas dom inte är som dom senaste nyinflyttande är. För dom gillar jag inte! Redan första veckan dem bodde här klaga dem på att jag spela för hög musik när det inte ens var så. Efter det har jag aldrig gillat dem haha. Men inte bara därför, dem är bara så konstiga.

Nu ska jag leta efter ett recept!:)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

precis alla bullar är kvar!:D kanske i helgen?:) kan ju fråga de andra oxå sen:)

2011-02-02 @ 20:00:24
Postat av: Jag

nämen vilken tur jag har;) ja det går nog bra:) japp:)

2011-02-02 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback