fredagkväll

Hallå! Idag har jag varit i skolan som vanligt då. Alla i klassen var inte där och det berodde kanske på vädret för några, usch jag tänker inte säga nåt mer om vädret. Ikväll ska jag vara hemma och mysa och middagen kommer bli väldigt delikat;) Längtar! hihi. Imorgon hoppas jag på filmkväll med tjejorna, kan alla imorgon?:D Säkert inte.. men värt att fråga iaf:) Nu ska jag byta om till myskläder, gå ner till köket och fixa lite tilltugg innan maten och sen ska jag kolla på tv, eller Gossip Girl boxen för det var inte så mycket på tv som föll mig i smaken.

Ha en finfin kväll:) 

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

jag kan inte i helgen:(:(:( vi ska ha fest...:(

2011-02-11 @ 17:39:01
Postat av: karro

Jag vet inte om jag kan:)

2011-02-11 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback