duktig flicka

Hallå hemma i alla stugor:) Fick sluta mycket mycket tidigare idag, hade bara en lektion så jag var hemma till halv 11 igen. Så nu har jag hållt på lite med mitt favoritämne matematik, haha nej inte direkt mitt favvoämne. Men det går ganska bra just nu så det funkar. Tänkte vara ännu duktigare och svara på några frågor i samhäll, göra några uppgifter på näthandeln och även läsa i en bok. Duktig flicka, eller hur:D



Have a great day :cool:


Klicka här för att kommentera
Postat av: Maja

duktig du! :)



jag har svarat på alla frågor på kap 17 i sam, å läst färdigt i min bok å kanske ska räkna lite matte om en stund.

duktig jag :)



hahaha

2011-02-17 @ 13:18:26
Postat av: Jag

ojojoj ja då är du också duktig;)

2011-02-17 @ 14:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback