Bruno Mars

Hej hej! Slutade tidigare idag, så nu sitter jag och lyssnar på Bruno Mars. Försöker komma på något vettigt att skriva på skolarbetet, men tror ni jag gör det? Nej.. Och sen fattar jag inte när det ska vara klart, det var en i klassen som sa att vi skulle ha redovisning imorgon:( Men inte vet jag, man vet aldrig med den läraren, hon kan ändra sig när som helst utan att någon vet om det. Vet du Maja när redovisningarna ska va klara?


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hej jag vill inte ha dans.haha.

2011-02-28 @ 13:10:44
Postat av: maja

det ska redovisas imorgon och på onsdag

2011-02-28 @ 15:53:50
Postat av: maja

APU.

vet inte när landskapet ska vara färdigt :/ men det är ju antagligen på en Turism lektion iallafall

2011-02-28 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback