18 augusti

Oj oj har inte varit inne här på typ åratal. Men hej på er alla som konstigt nog går in på min ouppdaterade blogg iallafall. Jag låter inlägget nedanför vara kvar eftersom det ändå varit upp i några veckor nu och alla har väl sett mina felstavningar haha, men då har ni något att skratta åt;)

Usch idag är sista dagen på sommarlovet. Känns lite jobbigt att gå till skolan imorgon men det ska ändå bli kul att se alla:) Jag känner mig lite konstig i kroppen, det typ pirrar hehe, kanske beror på att vi börjar på en ny skola, vad vet jag. Nu har jag lite saker att fixa och sen ska jag försöka lägga mig senast tio så att jag kan få min skönhetssömn på 9 timmar haha.


Början på sommarlovet.


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

Sv. Tack :) Hahaha jaa det var väl lite mer fläckt i håret xD

2011-08-19 @ 16:19:47
URL: http://maiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback