ttiissddaagg

Hejsan! Egentligen brde jag plugga, men känner ingen motivation till det för jag vet inte ens om det blir att vi har prov imorgon eller inte. Ingen som vet.

Idag hade jag som sagt uppsatsprov, eller rättare sagt alla ettor på skolan hade det. Gick väl inte superduperbra men jag skulle väl inte säga att det gick dåligt heller. Det jag är rädd för är att dem tycker att jag har skrivit på ett fel sätt eller vad man ska säga, men det är bara att hålla tummarna för att dem gillar det.
Skulle kunna lägga upp här vad jag skrev, men det tänker jag inte göra haha. För det första blir det så långt och för det andra vill jag inte att alla ska läsa den hehe:P

Det blir inget roligare inlägg idag tror jag!

 
why does everything go wrong all the time for us two.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

lägg upp den tkr jag:D

2011-04-05 @ 19:47:25
Postat av: pia

Inte alla ettor!

2011-04-06 @ 02:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback