min påsk


Jag, Robin och Theo målade påskägg:)


Lite av påskpyntet haha.
Jag har gjort den lilla till vänster och mina systrar har gjort en varsin av de två andra:)


Lite mer påskigt:)


Jag fick ett påskägg med lite godis och ett par örhängern i hihi:)


Örhängena i påskägget:)
Påsken 2011 = BRA!:)

Vi var ute mycket. Jag spelade utespel med mest Robin och lite med Theo också. Theo ville mest vara med Juni som han pratade om hela tiden, en liten tjej i samma ålder som Theo som var där. Robin och Theo byggde flygplan. Vi gick till en grillplats vid vattnet och grillade. Pappa och Rasmus byggde på friggeboden. Lite saker av det som vi gjorde:)

Undra hur många smileysar jag använde mig av i det här inlägget hehe


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

ett sånt där påskägg fick jag me, fast ett blå/grönt haha:)

2011-04-26 @ 15:11:33
Postat av: stina

fina bilder:D

2011-04-26 @ 15:18:10
Postat av: Jag

Karro: haha vilket sammanträffande;)

Stina: Åh tack:D

2011-04-26 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback