dags för studenten nu då, eller

God kväll! Ville bara säga att ALLA måste hålla tummarna för mig imorgon, okej?;)


Fick ett glas champagne när vi kom, Peter fyllde år:)


Jag i min fina morgonrock från Thailand med typ påfåglar på eller vad det heter hehe:)

Vet ni vad? Det är många som tror att jag går sista året på gymnasiet nu fast jag bara går första *förvånad*. Jag själv tycker jag ser ut som att jag går i typ sjuan. Men roligt är de iallafall hihi. Varför är det ofta så att när man är liten vill man se äldre ut och när man är stor vill man se yngre ut, konstigt det där tycker jag!:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

gick det bra idag?:)<3

2011-04-11 @ 16:46:47
Postat av: Jag

naw vad gullig du är som frågar och kommer ihåg det:D:love: det kändes inte superbra men enligt anna-mikaela och maja var det bra:) så skönt att det är över nu!

2011-04-11 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback