söndag och sen möndag

Hallå hallå! Var på stan en liten stund med Karro och Stina:) Käpte ett par shorts, UTAN ATT PROVA!! Hehe men mitt "motto" är ju "man kan ju alltid lämna tillbaka". Shortsen från Monki satt inte så jättebra på tycker jag, så dom ska nog lämnas tillbaka. Ifram var dem lite pösiga typ men annars satt dem helt okej. Men det blir nog ett par andra, kanske från bikok eller hm!

Robin fyller år på onsdag så vi ska dit och fira honom, kom på att jag inte har köpt någon present så jag satte mig och kollade på Br Leksakers hemsida;) Kom fram till vad jag ska köpa, så nu undrar jag om jag ska ta och cykla till Gränby så att jag har det gjort. Hmm jag ska tänka på det i fem minuter till!

Igår var jag hos min syster och åt middag som sagt, efterrätten var en god hemmagjord glass med daim och marshmallows i:D Gott var det! Och maten var hemagjord lasagne, väldigt gott det med, haha vilket matmonster jag är.. Kommer ni ihåg lasagnen man fick i skolan? Den gick ju bara inte att äta den var ju hur ä c k l i g som helst!! Blää!!


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback