s som i sushi


Nej jag kan inte sluta lägga upp mat, jag älskar mat haha. Och nu har det inte blivit en sån bild på mer än en vecka så nu är det dags med den här underbara bilden jag knäppte på gårdagens middag
SUSHI:D♥

S-ommar
U-nderbart
S-ol
H-ärligt
I-ce cream


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

nice:) är du ensam hemma på valborg eller är dina föräldrar hemma? Stina visste inte om hennes föräldrar var hemma eller inte. Min pappa är hemma i alla fall. Vart ska vi va? :D

Och funkar det för dig att typ träffas halv fem-fem och handla på fredag?:)

kraaam

2011-04-27 @ 15:29:13
Postat av: Jag

Så Stina kunde/ville va med?:D Nej mina föräldrar är hemma och lars-johan och lena ska komma hit så det passar inte så bra att vara här. Så det skulle vara bra om vi kan vara antingen hos dig eller Stina, för mig spelar det absolut ingen roll:) Ja det blir bra, ska vi cykla till Gränby då eller vad tycker ni?:) Kram kram

2011-04-27 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback