lördag

God morgon Valborg! Är allt bra med er?:) Igår fick jag ha en varm vetekudde på magen i hopp om att magvärken skulle gå över, det hjälpte tyvär inget direkt. Känner redan nu att magen känns lite konstig på något sätt men jag ska ta och äta frukost så det kanske blir bättre efter det:) Annars får jag väl helt enkelt ta en tablett, för idag på dagen ska jag nämligen träffa Karro och bara ha det mysigt på stan, äta lunch ska vi göra:) Sen på kvällen blir det grillning med kyckling och fläskfilé, potatis med morötter i ugn, tzatsiki som jag inte kan stava till hehe, två såser. Sen blir det efterrätt of course;) Tror eller vet att det kommer bli mumsigt:D

Ha en bra valborg!♥

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

<3

2011-04-30 @ 11:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback