kvällspromenad

God kväll! 21.20 fick jag för mig att gå ut på en promenad och rensa tankarna lite. Vart att jag gick i området i 20 minuter ungefär och lyssnade på rix fm. "Om 6 minuter kommer Grenade med Bruno Mars" Såklart att jag gick lite till då för att kunna avsluta promenaden med en bra låt:)

Imorgon ska vi ha något uppsatsprov i skolan på hela 4 timmar, hoppas hjärnan kryllar med en massa bra skrividéer då. Har tänkt att ta med mig lite godis faktiskt, en macka och någon dricka hihi. Måste bara se till att komma ihåg att köpa det när jag kliver av bussen..

Bara så ni vet, mina naglar ser förskräckliga ut!!:( Hade tänkt att fixa dem i lördags, sen i söndags och nu idag, men jag orar inte haha. Får väl försöka gömma dem hela dagen imorgon också;)

Nu säger jag godnatt, även fast jag ska vara vaken ett tag till och kolla på Big Brother:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

sv. tydligen :o

2011-04-05 @ 17:34:05
URL: http://maiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback