jag kom på en asbra rubrik på bussen haha, men nu är den bortglömd


SKITDÅLIG kamera på skoldatorn! Men men.

Hade bokredovisning idag på engelska som sagt, gick inte dunderbra.. men men. Gick väl helt okej ändå för att vara jag haha.

Måste plugga nu, satt till och med och läste i boken på bussen haha, kände mig lite av en pluggis. Men det är väl bra att ta nytta av den tiden?:) Sen ska jag iväg på dans och sen hem och plugga igen och sen sova!


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

sv. Ja jag har alltiv vilja ha en svart skinnjacka, men vi får se om jag hittar en sån osm jag vill ha, för jag har inte hittat några ännu :(

2011-04-11 @ 19:00:30
Postat av: stina

lycka till imorn!:D

2011-04-11 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback