hjälp behövs tack

Hej! Har varit i skolan idag, det gick bra, roligt att träffa alla i klassen igen:) Nu när jag har varit hemma har jag bara tagit det lugnt men nu ska jag göra lite skolarbete. Man ska göra flera annonser om en rockkonsert som ska vara på skolan och sen ska man typ berätta varför man gjort så och hur det fångar personers intresse, det är väl ungefär i stora drag vad man ska göra. Förresten jag fick VG på säljkampanjen:D en inlämningsuppgift vi hade i praktisk marknadsföring!

Jag skulle behöva lite hjälp till mina annonser! För jag är absolut INTE insatt i "rockvärlden" haha, är det någon som kan ge några förslag på rockgrupper/färger som är rockiga/någon speciell bild som är rockig? Ja vad som helst som är rockigt haha. Behöver speciellt hjälp med det försnämnda, rockgrupper:) 


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hehe dem klassiska rocksgrupperna rockgrupperna är ju kiss,guns roses,the rolling stones,queen,scorpions,alice cooper,nirvana,black sabbath,aerosmith:)

sen dem lite mer nya som är "poppis" nu är väl: the killers,foo fighters,red hot chili peppers,muse,franz ferdinand:)



hoppas det var ngn hjälp:)

2011-04-27 @ 19:41:32
Postat av: Jag

ojojoj ja det var det verkligen, tusen tack:D

2011-04-27 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback