har ingen ork för att komma på någon rubrik

Hej! Sitter här hemma och fryser:( Samtidigt som det känns som att jag har feber och jag är snuvig. Om ett tag ska jag cykla iväg och fira Robin:) Hoppas att jag blir lite piggare av cykelturen.
Idrottsprovet gick väl ganska bra tror jag, det var bara 1 X 2 frågor så då kan man ju bara chansa om man inte kan:)

Stina: Hehe nej jag ska inte lägga upp den!:)
Pia: Oj förlåt, inte riktigt alla ettor hade uppsatsprov igår;)

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

vem var vikarie för niklas?:)

2011-04-06 @ 18:25:21
Postat av: Jag

han som har varit med förut i höstas typ när en annan tjej var med också, de som utbildade sig till idrottslärare, han med blont hår uppsatt i en liten tofs typ. Vet du vilken jag menar?:) Peter tror jag han hette

2011-04-06 @ 21:15:42
Postat av: stina

en riktig schtekare.

2011-04-06 @ 21:20:42
Postat av: karro

haha ja han! :D

2011-04-07 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback