det vart en tripp till Gränby

Det vart att jag åkte till Gränby, regnade lite smått när jag åkte och såklart skulle det regna ännu mer när jag åkte hem.

Köpte det här till Robin:

Jag hoppas att han gillar det, men det är ju så svårt att köpa presenter. Speciellt till Robin och Theo för att dem har nästan precis allt. Men senare kommer han få pengar som vanligt av mamma och pappa och säkert något mer så min lilla present räcker nog på onsdag:) Kommer ihåg att spelet fanns på fritids förut, jag, Karro och Stina var det som brukade spela det va?:)  

Gick in på hm också i hopp om att hitta något sommarlinne, men det gjorde jag inte. Hittade ett annat klädesplagg som jag har tittat på många gånger jag har varit där men aldrig köpt. Men idag slog jag till;) Kan visa imorgon:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

haha ja vi brukade spela:D det var ju bara du, jag och stina på fritids på den tiden, men vi var ju bäst så det behövdes liksom inga andra<3

Fina presenter, Robin kommer säkrt bli jätteglad!

2011-04-03 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback