12/4

Hejsan! Jag tar tillbaka tiden till igår kväll, då var jag på dans med Stinis:) Och såklart skulle det vara en massa killar där och nån tjej också som var där och kollade, pinsamt för mig som egentligen inte kan dansa haha! Vet ni vem en av killarna var? Nicky från Big Brother, jag tycker inte direkt att han är någon kändis nu för att han varit med i tvrutan några timmar men ändå lite coolt att han var där just då :)

Och nu vrider jag på klockan igen, fram till imorse. Prov i praktisk marknadsföring. Det var 13 frågor som man skulle skriva ganska mycket på, på varje. För att få G skulle man minst få 10 rätt av 13. För att få VG var man tvungen att ha rätt på alla frågorna plus ha skrivet en grej som var någon VG-uppgift. För att få MVG var det likadant som på VG bara det att man måste ha svarat rätt på MVG-uppgit grejen också. För att sammanfatta det hela så tyckte jag att provet inte var så bra "upplagt" men nog pratat om det!

På engelskan fick vi gå till språkstudion (tror jag det heter). Var första gången jag var där. Det var roligt att sitta och prata med någon i rummet med hörlurar på, vad töntigt det där lät hahaha. Men det var roligt:) vi fick först läsa en dialog och sen göra ett gammalt nationellt prov.


Red lips
Gammal bild hehe:)


Klicka här för att kommentera
Postat av: maja

sv. Haha jaa, men visst såg den god ut ;D (tårtan)Ah fast ne :)

2011-04-12 @ 21:20:56
URL: http://maiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback