vad ska man skriva om ett nagellack, hehe

Hejsan! Håller på med en läxa som ska vara klar tills imorgon, den är jobbig, jag vet inte vad jag ska skriva:S Sen har jag två läxor till, åh vad synd det är om mig va:( haha:P

Skolan gick okej, drama idag också. Den gick okej:) Sen kom jag hem och tänkte fixa läxorna men dom var så tråkiga så jag gick ut på en promenad istället. Egentligen var det meningen att vi skulle gå bara en kort stund men det vart att vi var ute mer än en timme typ:) Och nu har jag mina duntofflor och en stor mysig tröja på mig för att värma mig efter att jag varit ute i regnet och suttit på blöta grejer haha.

Nej nu ska jag återgå till mitt läxarbete! Ha en bra kväll:) Jag missar Idol nu:/

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback