jag gillar att sitta i bilar men utanför bildörren är inte lika kul

Hej, alla mina små kycklingar. Inte för att Ni är kycklingar haha. Men jag kom bara att tänka på den där leken som man lekte på gympan i lågstadiet typ.
Hönan till kycklingarna: Kom alla mina små kycklingar!
Kycklingarna: Vi törs inte!
Hönan: Varför då?
Kycklingarna: För räven!
Hönan: Kom ändå!

Haha whatever, som är karros "nya" uttryck:P

Idag slutade jag väldigt tidigt, redan vid 10.15. Så det vart inte många timmar i skolan idag inte. Egentligen skulle vi sluta så tidigt som 11.05, men på svenskan som vi hade sista lektionen gjorde vi nån enkät och nåt mer och då fick man sluta när man var klar;) Idag cyklade jag till skolan, jag är stolt över mig själv haha. Jag cykla ju själv och då är det inte lika roligt och så är jag rädd för alla bilar. Det var skönt att cykla ändå eftersom jag har varit så lat dom andra dagarna med att jag tagit bussen men usch för bilarna, dem var läskiga! Försöker mig på namnläxan just nu, alltså man ska skriva om sitt namn, vad det betyder, var det kommer ifrån från början och varför man heter som man gör, sen ska det såklart redovisas i klassen på svenskan. Fast skönt att det är i smågrupper:) Engelskan måste jag öva på också, 14 glosor så det är inte så farligt men jag vill få alla rätt den här gången med. Eller varför säger jag den här gången med? Jag vet ju inte hur det gick på förra glosförhöret men det kändes som att jag fick alla rätt:D och den här gången ska jag lyckas med det igen;) Vad har jag mer för läxa..jo jusste, turism-läxa. Man ska kunna alla landskap, städer, berg och sjöar i Sverige. Måste nog öva lite hehe.

Krya på dig Stina! Och Hanna om du fortfarande är sjuk. Och Karro som är lite förkyld va? Och Pia, om det är sådär med halsen fortfarande. Och alla ni andra som är sjuka eller bara är lite förskylda! Känner mig som nån fe här som ska göra alla friska.

:love:

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

naaw:) sötnos <3 du är en fe!

2010-09-01 @ 16:26:10
Postat av: karro

jo jag är förkyld, inte sjuk dock! Miss u

2010-09-01 @ 16:56:33
Postat av: Pia

hihi tog faktist 9 från kvarnen idag i hopp om att se dig! :P men halsen är bättre men tack ändå sötis! :) <3

2010-09-01 @ 17:02:06
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com
Postat av: hanna

tack, japp jag är fortfarande sjuk men tror jag går till skolan imorgon :D

2010-09-02 @ 20:31:59
URL: http://hahannapanna.deovote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback