trevlig kväll

Idag var jag med Karro och Stina på en mysig restaurang. Det var trevligt:D Och supergod mat;)

Innan det var jag i skolan, gjorde typ bara vanliga saker som man brukar göra i skolan. Skönt att det är helg nu:) Efter skolan åkte jag hem och gjorde typ inte så mycket.

Nu ska jag byta om till myskläder och sätta mig framför teven och glo, kanske även ta nån godisbit även fast jag är mätt hihi:)



I can't stop missin you.
Wish I was there with you.
I can't stop missin you.
No, no, no, no.
I can't stop missin you.
Wish I was there with you.
I can't stop missin you.
No, no, no, no.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hihi aa det va trevligt:)

2010-09-18 @ 09:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback