sthlm med h(c)p-arna

stockholm idag med klassen. En guidad tur i riksdagen och även en liten titt på Jens Assur's fotoutställning Hunger. Ganska coola bilder faktiskt. Egentligen skulle vi inte kommit hem förrän klockan 18.00 men jag och några andra tog tåget hem istället, för vi orkade inte va kvar haha. Här hemma har jag ätit mellanmål och nu sitter jag med skolböcker och pluggar:( Känner på mig att provet inte kommer gå nå bra alls på fredag.

Jag kommer nog lägga upp lite bilder från idag och lite av mina presenter jag fick igår lite senare idag=) Ha det gött;)


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

haha älskar rubriken! Bara för att vi ägde så hårt när vi var där med ingrid:P

Och provet kommer gå kanon, trust me!

2010-09-22 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback