ojsan

Hej! Orkar inte skriva allt som har hänt idag. Var på dans, det var sjukt jobbigt med all styrketräning i början. Själva dansen gick lite bättre den här gången tycker jag men det kanske var för att vi inte behövda skaka rumpa så mycket idag. Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, nån film på 3an. Kom på att jag har läxa imorgon till gympan, orientering-läxa. Så jag kollade om jag kunde, nja sådär vart resultatet. Engelska-läxan som var till torsdagen förra veckan har jag inte gjort än hehe, och den tänkte jag att jag skulle gjort nu i helgen men så blev det inte och nu är jag för trött. Vi skulle göra några övningar i boken och sen skulle vi visa dom i torsdags men jag kom på en liten vit lögn hehe och sa att jag inte hade skrivit i boken utan på några andra papper och att jag glömde dom hemma. Ja om man inte orkar göra läxan måste man ju komma på en liten bortförklaring till varför man inte kan visa att man gjort den, eller hur?;) haha. Nu ska jag linda in mig i täcket och kolla på filmen tills jag somnar, antagligen somnar jag typ max 5 minuter efter jag lagt mig haha.

Sov gott♥

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback