"varför kan inte jag spruta eld?"

God morgon! Robin och Theo ligger i min säng nu haha. Vi har knäppt lite knäppa bilder. Och nu kollar de på nåt barnprogram. Pappa och jag hämta dem igår från skolan och dagmamman. Vi hade lite fredagsmys, låg i soffan och myste med godis och ostbollar till Robin haha. Vi kollade på en film  som jag inte kommer ihåg vad den hette. Och sen sov dem över:) Ja och för dem som inte vet så ska jag säga att Robin och Theo är min ena syrras barn och dem är 7 och 5 år:D

Igår på svenskan skulle man prata om vad sitt namn betydde i smågrupper och med läraren. Det gick bra! Hon sa jättebra till mig;) haha. På försäljning och service lektionen fick vi visa upp den affär vi hade gjort. Jag ritade på tavlan hur våran klädaffär såg ut och förklarde lite om var kassorna, provrummen m.m fanns. Sen gjorde vi ett rollspel. Jag var försäljare och en kille i min klass var kund. Det vart konstigt för han sa fel och han skulle berätta lite grejer men han sa typ inget.

haha min rubrik, vet att jag kan ha lite konstiga rubriker men dem betyder oftast något:P haha. Ojdå nu började jag meningen med 'haha' och sluatde meningen med 'haha'.


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

åh jag bara älskar rubriken!:D

2010-09-04 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback