man kan ju undra vad som är så roligt, haha

Hejsan! Turismläxan gick bra, ni vet det där med landskap, städer, sjöar och berg. Jag vet att jag kommer få ett fel och kanske nåt till, men det är väl inte hela världen? Torsdag = seg dag! Men det var ganska kul idag ändå, två stycken som skrattar åt mig vad jag än gör eller säger hahaha. Funderar på vad som ska hända på Kulturnatten, har inte en aning om vad det blir. Det blir så rörigt att bestäma saker med alla nu på något sätt. Som om det har varit enkelt förut, nej det har det inte men nu är det ännu svårare. Kollade ni på IDOL idag också? Göteborg var dem i idag. Det var en kille som gick vidare..eller ja det var ju förstås många killar som gick vidare men den här killen jag tänkte på, såg ni att han var sminkad? haha han hade ju mascara och lite foundation tror jag. Såg så ut iaf. Men rösten är det viktiga!

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback