man dör ju bara man hör namnet

God morgon:) Idag har jag lust att göra något aktivt haha, vad kan det vara? Mitt gymkort har nog inte gått ut än på friskis & svettis men dit har jag nog ingen lust att gå till iaf. Simma skulle vara skönt, skulle va skönt att ha ett medlemskort på centralbadet här i Uppsala, vad skönt det skulle va att bara liksom gå dit och ta en liten simtur. Idag var det typ öppet hus där tror jag så man fick testa på allt gratis, bada/träna på gymmet/nån gruppträning. Men feg som jag är så vill jag inte gå dit själv! En anna grej jag skulle behöva göra är att åka till Gränby och köpa ett par skor, har sett några som kanske skulle va fina. Mamma och jag har fortfarande inte åkt iväg och kollat på skor, så dom från sko august eller vad det heter där på Gränby kanske är slut nu. Sen en till grej är att kolla på jeans med mamma och kanske Caroline. Carro är bra på sånt där med kläder hehe. Jag fick i födelsedagspresent att jag skulle få kolla ut ett par jeans av ett visst märke(a) som jag skulle få:D Åh dom kommer bli såå användbara! Hoppas jag..haha. Men det blir nog inte nu i helgen. Mamma kanske ska vila lite idag efter ögonoperationen hon gjorde igår. Usch kunde inte kolla på henne igår, ögonen såg så läskiga ut på något sätt. Men idag ser det förhoppningsvis lite bättre ut. Nu ska jag gå och äta frukost och kolla på mammas ögon haha. 


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback