hinna med allt och ligga i sängen klocka tio?

Nej jag tror inte att jag hinner städa mitt rum, fixa naglar och svara på några frågor till svenskan och ligga i sängen till klockan tio. Alltså om tjugo minuter. Men det är saker som måste göras så jag får väl sitta och halvsova på lektionerna imorgon också haha, nejdå jag sover inte:P Jag lyssnar väldigt flitigt, oftast.. haha.

Imorgon ser min dag ut såhär:
Vakna:P
Gå upp hihi, eller nej det är inte roligt!
Duscha, har alltid svårt att stava till det ordet..stavade jag rätt?:D
Sminka mig, klä på mig och lite annat sånt skit
Äta frukost om jag hinner, idag han jag inte:( och min mage kurrade hela tiden hahaha
Åka till skolan
Gå på fyra lektioner tror jag, b.la annat prata om en produkt i smågrupper..
Slutar skolan, 15.45
Åka hem
Hoppas på att jag fått sms av Stina, angående kvällen:)
Sen blir det som det blir lite, typ=)


Hur ser eran morgondag ut?;)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback