hihi Stinas mjukisbyxor på mina ben ser inte så bra ut

God fömiddag! Man kan säga så eller hur? Är hemma hos Stina:) Vi var ute på Kulturnatten igår, men vi gjorde inget speciellt. Kollade lite på dans, magdans, cheerdance och hip hop battle typ. Stina hade aldrig ätit sushi så vi gick till ett litet ställe på stan så Stina fick testa på:) Först gav hon det en 4:a av tio men sen vart det faktiskt en 5:a;) Det var lite pinsamt för vi gjorde bort oss direkt för att vi inte hörde vad dom sa haha. Mitt ris gick bara isär hela tiden:( och hamna i sojan och höll på. Sen gick vi runt, titta lite på männsikor. Det blev lite kvällsfika på Café Linné, men jag orkade typ bara äta halva min mockaruta men min varma choklad med grädde drack jag upp, den var mumsig;) Andra fikan för Stina den dagen. Vi hyrde en film, Juno. Den hade fått massa bra kritik, men jag tyckte inte det passade in så bra. Vi kollade på filmen hemma hos Stina och sen blev klockan ganska mycket och mina ögonlock åkte ner hela tiden så jag sov över:) På morgonen var det så mysigt vid frukosten för vi hade tända ljus och allt. Varm choklad på gammalt sätt hehe. Varma rostade mackor, dom blev inte så varma första gången för jag klanta till det lite haha.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

hihi^^ trevligt-trevligt:)

2010-09-12 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback