en liten sammanfattning av dagen

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloooooogggeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!
Haha nä det där passar inte riktigt mig med 'heeeeej blooooggeeeeen':P
Skolan idag som vanligt. Efter det drog jag och Karro till DISCON:D Vi fick öva på hur man skulle gå och lite andra grejsimojser, som vanligt har jag lite problem med koreografin haha. Och sen fick vi skjuts av Karros pappa hem, det var skönt! Väntar på att mamma ska komma hem så ska vi äta något! Har ni haft en bra dag?:)
Oj nu kommer mamma, nu kan jag äta snart! :)

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

haha det var fett pinsamt när vi skulle gå som "top models"..HAHA

2010-09-13 @ 19:41:35
Postat av: jag

HAHAHA jaa:P

2010-09-13 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback