en liten rolig grej

Vet ni vad min mamma sa för ganska så rolig grej förra veckan eller när det nu va? Typ såhär var det:

Mamma (ropar): Finns det nåt ljud på den här eller? (på datorn)
Jag: Jaa, på en knapp typ
Mamma: Jaha hur ska man hitta den då..?
Jag: Men åh jag kommer
Jag visar vart knappen finns.
Mamma: Jaha jag har aldrig vetat att det finns ljud på den är datan, och jag som kollade på nått program på tv play eller vad det heter förut och fick försöka gissa vad dom sa.

Ja vi har ju haft den datorn i typ över ett år nu eller vad det är och så vet hon inte vart man höjer och sänker volymen. Hahaha, ja vad ska man säga?!

Klicka här för att kommentera
Postat av: Pia

asså bilden du har ovanför din presentation är ju bara för sööt! <3

2010-09-14 @ 00:13:23
URL: http://www.kopianosblog.blogspot.com
Postat av: stina

hahaha vad ska man säga? :P jaa gud vilken sötis du e på bilden:)<3

2010-09-14 @ 16:09:57
Postat av: Jag

naw tack så mycket båda två:)<3

2010-09-14 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback