efter helg kommer måndag

Hej nördar! Nada nada nada har hänt idag, varit i skolan. Hade tydligen sovmorgon, men det fick jag reda på när jag var där så det vart att slappa i typ en och en halv timme på en bänk. Jag hade ju prov idag, Försäljning och Service, det kändes inge bra. Men det gör det aldrig efter prov tycker jag! Ikväll blir det att slappa, faktiskt så ska jag nog göra det hela helgen. Min syrra kommer på middag, kycklingpaj skulle det bli idag tror jag.


visst liknar jag en gris? haha
Som ni kanske förstår så har jag ganska tråkigt just nu..
 ..men är ganska glad ändå. Varför inte liksom? Det är ju fredag. "Fast det känns ju lite jobbigt med helg för då vet man ju att det blir måndag snart" hahahaha typ så var det en i klassen som sa;) smart sagt va? haha

men nu ska vi inte ha massa egobilder på mig tycker jag så därför visar jag den här..

Hanna och jag ristade in våra namn på ett *jättehemligt* ställe hihi^^

Nu när mitt inlägg redan har blivit så konstigt kan jag ju passa på att visa en godispåse..
 av mig.

Det här blev ju nästan som en liten serie, ja ingen bra serie haha men ändåååå:P
Bäst att jag slutar skriva nu så att jag inte skämmer bort mig för mycket:D


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

fina du<3

2010-09-24 @ 20:02:20
Postat av: Hanna

åh vi måste åka dit igen och hitta våran text :D <3

2010-09-30 @ 23:32:10
Postat av: Jag

haha ja;) next summer maybe:D :love:

2010-10-01 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback