bullar eller plättar?

Idag har jag ätit rostade mackor till frukost, till lunch åt jag potatisbullar/plättar (stor diskussion i klassen, heter det potatis - bullar/plättar. Hur säger ni?) och sen åt jag en bit kexchoklad efter lunch och till mellanmål vart det rostade mackor igen. Middag har jag ännu inte ätit. Och nu tror ni att ni har kommit till fel blogg va? 'Men hallå jag sökte ju inte på matblogg' Men jo ni har hamnat rätt:P Hade ingenting att skriva så varför inte berätta lite in i minsta detalj om vad jag har ätit idag liksom?:P haha. Ja jag vet vad ni tänker, eller vad jag tror att ni tänker på i alla fall. Jag är lite knäpp idag, det håller jag med om, det har jag varit mestadels av dagen haha.

Gjorde ett quiz på veckorevyn.se 'Är du en spara eller slösa?' Om ni vill så kan ni gå in här och göra själva: TEST
Om jag är en spara eller slösa, ja enligt veckorevyns test så var jag 'en sund blandning';)


Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

potatisbullar såsklart

2010-09-08 @ 18:15:51
Postat av: karro igen hihi

och jag saknar dig på lektionerna babe! blixten

2010-09-08 @ 18:47:14
Postat av: jag

ja de tycker jag med;) jag saknar dig också :'( men kul att vi kunde va en stund på lunchen:D haha 'blixten' vad var det jag kalla dig?:S

2010-09-08 @ 20:18:17
Postat av: karro

ja det var det :D haha jag vet inte om du kom på nått till mig, blixten var du i alla fall haha;)

2010-09-09 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback