allmänt sur och irriterad

Usch jag är allmänt sur just nu, kan inte riktigt sätta orden på vad. Har lust att bara skrika allt vad jag kan så typ alla på andra sidan jordklotet hör mig! AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Sen är jag sur på mig själv för att jag inte pluggar till provet som är på fredag, har ingen ork och då blir jag bara ännu surare när jag försöker få in något i hjärnan. Redan imorse var jag lite deppig. Ni kanske undrar för vad?! Men jag vet verkligen inte själv och det är också jobbigt. Och sen gick dagen sakta men säkert framåt, lika deppad var jag hela tiden. Eller när jag träffade Karro så åkte mina mungipor upp lite iaf, då kunde man ju inte gå och tänka på att allting suger och du helst av allt bara skulle vilja ligga hemma i sängen och göra absolut ingenting. Kanske lyssna på nån låt på hög volym så alla möbler typ förflyttar sig av alla ljudvågorna. Om man kan säga just så 'förflyttar sig av alla ljudvågorna' vet jag inte, men ni fattar vad jag menar iallafall va?

Det här är bara ett inlägg som jag skrev av mig lite på, så att jag slipper skrika allt vad jag kan och riskera att få ont i halsen.

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback