vad är Mölle för nått? aa

Hejsan! Tvingar mig själv att gå igenom allt som kan va bra att veta inför det jäkla provet imorgon, blää jag vill inte!

Har ni sett att Hugo och Paulina har gjort slut nu, för att Paulina var otrogen med Nemo, han från kungrna av tylösand. Jag tycker dom såg så söta ut. Jag tycker så synd om Hugo, läste det han hade skrivit på sin blogg.. Varför ska man vara otrogen, vad är det som är så bra med det? Ja jag känner ju Absolut ingen av dom men jag har läst lite på deras bloggar den senaste tiden. Varför jag tycker att det är så synd att det blivit sådär för dom är ju för att dom var så gulliga tillsammans.

Nu ska jag fråga om mamma kan förhöra mig om riksdagen och det där.. :)

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback