det kanske bir New York snart

Nämen oj nu har det varit väldigt dåligt med bloggandet..
Än så länge så har jag bara åkt och köpt lite nybakat bröd som vi hade till frukosten, aktiverat csn-kortet och det betyder alltså massa rabatter;) eller några bra iaf, och jag hade tänkt plugga Försäljning och Service men dum som jag är så vart det en grej som blev lite knasigt men jag får göra det bästa av det jag har.

Sammanfattning av veckan:
Måndag:
Kanelbullens dag. Köpte en stor chokladkaka. Dans
Tisdag/Onsdag/Torsdag: Inget speciellt!
Fredag: Cykla till skolan/stan haha (typ tredje/fjärde gången jag cykla till skolan). Hade matteprov. Gick på stan själv i typ en timme (jag kommer inte ihåg senast jag gick på stan själv förutom igår då, och ni ska veta det är inge kul:( haha). Träffade mamma på stan. Provade en jacka. Sen gick mamma och jag till Plock och åt lite smårätter och efter drack jag en frozen strawberry daiquiri:D
Lördag (idag): Köpte bröd till frukosten. Aktiverat csn-kortet (väldigt jobbigt, nej det var det inte:P). Ska kanske åka ner till stan och prova jackan igen och kanske köpa eller lägga undan den. Hoppas att det blir nått med att träffa alla er tjejer!:) ni vet ju vilka ni är.
Söndag (imorgon): Dans.


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback