man kan ju alltid lämna tillbaka dom

Hej! Idag har jag varit på stan med Stina och Hanna. Hanna shoppade så det räcker i flera månader haha:P och jag och stina köpte bara något litet:)

Jag köpte dem här skorna. Ska jag behålla dom tycker ni?
Ville bara köpa några enkla som man kan slänga på sig lite snabbt när man ska iväg:)



Sen så var jag och kolla på jackan från MQ:D Den ska jag ha! Hängde undan den tills imorgon så mamma kan följa med för idag kunde hon inte. Och jag måste ju bara säga.. egentligen kunde man bara hänga undan den en timme för dem hade bara en av varje storlek men jag var så trevlig..? haha. Så jag fick undanhängningen(?) till imorgon;)

Sen ikväll blir det film och gooodiiis hemma hos Hanna!:D och pizzachips haha, jag ska berätta sen hur dom smakar;) nån som smakat dom? chips med pizzasmak av OLW.

Klicka här för att kommentera
Postat av: hanna

hahaha, jag dör, rubriken!

2010-10-10 @ 20:20:50
URL: http://hahannapanna.devote.se
Postat av: Jag

men det är ju sant? haha:P

2010-10-10 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback