LiStA

Hej! Är det bra med er?:) skönt att det är helg snart, eller hur?:thumbup: Tyvär har jag saker till skolan som jag måste göra under helgen men men. Vilket tråkigt väder det har varit idag, regnat hela dagen typ.

LISTA PÅ VAD SOM ÄR BRA UNDER DE OLIKA ÅRSTIDERNA (ENLIGT MIG):
Sommaren:
Snygga killar i badshorts, glass, bada, sola, shorts och linne, grilla, jordgubbar smultron blåbär m.m, fina blommor, vattenkrig, sommarlov

Hösten: Fina löv, lövkrig, höstpromenader, regn smattrar mot fönstret

Vintern: Snö, snökrig, åka någonting nerför en backe, mysig tjockisjacka, stora mysiga halsdukar och vantar och stickade tröjor, skridskor, åka skidor, gran, jul, julklappar

Våren: (Dagens Rebecca-Fråga) Jag kommer inte på nått för våren haha. Vet ni något som är superkul att göra på våren/något mysigt/något som är fint ute...?:)

Jag har säkert glömt en massa! Är det något ni saknar i min fina lista?:D hihi
Gissa vad som står allra högst upp på min lista av alla de här t.ex. fina löv/åka skidor/bada/... Ja vad tror ni?;)

Klicka här för att kommentera
Postat av: Anonym

snygga killar i shorts om jag inte har helt fel? XD

2010-10-08 @ 16:13:57
Postat av: Jag

haha RÄTT;D

2010-10-09 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback