lite saker


                                                                                       
Linnet här ovanför vill jag ha!:D Hittade den på hm´s hemsida och jag har jämt så otur med att den inte finns i butiken, ja jag tycker bättre om att handla i buktiken hehe:) Den andra polotröjan såg lite mysig ut tycker jag, också från hm;)


                                  
Sen vill jag ha den här jackan, som är från BikBok. Inget speciellt med den men den verkar mysig. Min tjockisjacka är lite för stor känns det som, får jumboarmar i den. Och jag har ju köpt en jacka som jag ska börja ha sen men när det är jättejättejättekallt så vill jag ha nån som är lite varmare:)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

fint!:)

2010-10-30 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback