dags för pluggeri

Hej hej! Tack för era fina kommentarer:)♥ Blev ju helt chockad när jag kollade in statistiken, det var nog rekord! hehe. Jag bara gapa och undra hur alla hittat hit till min lilla blogg..:)

Och som svar på en kommentar kan jag säga att det är fint fint med mig idag, hur mår ni denna gråa dag?:) Jag har varit i skolan, slutade tidigt. Sen vart det att jag och två stycken i min klass gick på stan, dom är thailändare och började prata thailändska ibland så jag fick säga till dom att dom skulle prata svenska haha. Jag köpte två enkla t-shirtar och ladda mitt busskort, usch mina pengar kommer ta slut pga allt jag slösar på bussen. Vi hamnade även på en sushirestaurang, lite "mellanmål" sådär hehe. I skolan håller jag på och skriver en novell på svenskan. Har börjat men har inte kommit så långt. Sen var det en extralärare som brukar komma in ibland och prata med några i klassen, hon kom fram till mig och sa typ att min berättelse var dålig, fast inte just med dom orden men man fattar ju vad hon menade och sa att jag borde ändra på massa grejer. Nej henne skiter jag i, jag tänker skriva min novell och sen får jag väll ändra på lite grejer efteråt.

Jag som bara hade tänkt skriva ut några papper med frågor jag har gjort till provet..och sen hamnade jag på massa bloggar, typiskt mig haha. Jag som skulle plugga, men än finns det tid för det;) Hur kommer det sig att jag jämt skriver så mycket? först tänker jag att det bara ska bli några rader men sen blir det typ 100 gånger mer än det haha.

 
haha man ser ju ingenting! Men det är när jag och pappa åkte "crazy shark" på Rhodos i sommras:)


Stina och Karro("ankan"): Tack♥ Vad söta ni är! Ni betyder mycket för mig<3

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback