det är värre om jag ramlar

Okej nu är jag på bättre humör, kanske för att det blivit helg? Just nu sitter jag i köket och kollar runt lite på internet och väntar på att potatisarna som ligger i ugnen ska bli klara hehe och att mamma ska komma hem. Ungefär 40 minuter kvar på potatisarna, väldigt roligt och intressant att veta va?;) hehe. Lyssnar på musik gör jag också, på min "väldigt BLANDAT" lista haha.

Min dag har varit ganska bra. Fick även reda på vad jag fick på försäljning&service-provet och att om jag skriver bra på slutprovet kommer jag få ett rätt bra slutbetyg:) Då gäller det att plugga bara alltså! Inte min starkaste sida direkt..! Och vill ni veta vad som hände på mentorstiden idag då? Om inte, så sluta läs då:P Men då på mentorstiden skulle vi fortsätta försöka bestäma nått som hela klassen ska göra tillsammans. Ja och då skulle det vara en som var "ordförare" och en som skriver upp allt som sägs. Alla i klassen ska vara någon gång, och eftersom jag står högst upp på klasslistan så betydde det att jag fick börja. Jag skulle stå helt själv där framme framför hela klassen..visst var det synd om mig haha:P Jag skulle typ skriva upp saker som var förslag på vad vi skulle göra tillsammans i klassen på tavlan och säga vem som får prata eller vad man ska säga haha. Och Milton (han går i min klass) var sekreterare och fick skriva allt på ett papper. Och när vi skulle få rast var jag tvungen att typ säga: härmed förklarar jag att mötet är slut! och banka näven i bordet hahaha. Jag är ju inte direkt nån som tycker om att va den som alla tittar på (inte i sånna där fall iaf haha) men det gick bra, alla tyckte att jag var så duktig haha;)

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

haha ;D

2010-10-15 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback