usch det suger

Tjena! Idag fick vi sluta två, det var skönt! Till och med 20 minuter innan vi egentligen skulle sluta. För att den läraren vi hade skulle åka med en annan lärare som vi också har till Celsiusskolan och göra något. Jag vet inte riktigt vad det var dom skulle göra men dom skulle väl antagligen vara där för att dom också ska "flytta" dit. Efter skolan var jag till Hemköp igen, för att kolla lite grjer till hehe (till en inlämningsuppgift i skolan). Och usch, när jag gick på stan så satt det en liten stackars 'gubbe' på marken med någon lapp i handen och lite smutsig sådär och bad om pengar eller ad man ska säga. Sen ser jag att han stoppar fingret i näsan och sen stoppar I MUNNEN, man kan ju undra om han var hungrig och försäkte mätta magen med lite äckligt snor?! Ja det är ju synd om dom som är så fattiga att dom måste sitta på gatan och försöka få nån liten krona att köpa mat för! Det borde inte behöva finnas, men hur ska man kunna ändra på det.
Imorgon är det ingen sovmorgon, jag bara trodde det men det var sista lektionen sån ingen sovmorgon men vi slutar tidigare. Nej nu ska jag fortsätta med arbetet jag höll på med!

Jusste Stina: Det vart inget OT idag men kanske nån annan dag? :)


Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

stackarn...:( aa vi får ta det en annan dag hehe:D

2010-10-13 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback