om dom ska sitta som en smäck, måste man ha en häck

Nu är orden ifyllda:
"God morgon! Jag väntar på att mamma ska ta sig upp så vi kan äta lite frukost. Jag hoppas att vi ska åka till Barkaby Outlet.  Så jag kan ett par acne jeans. Men mamma ville inte åka om det typ var kallt ute. Så vi får se om det blir Barkaby idag. Lättförståelig text va?;)"

Så nej Stina, vi ska inte åka utomlands hehe.
Och tyvär blev det inga acne jeans pga att det inte fanns några som satt perfekt, men jag ska kanske ska till stan i veckan och prova ut några som kommer sitta som en smäck:)

Nu ska jag gå och göra i ordning lite tacos! See u later bitches:) lite oväntat sagt av mig, kanske..haha

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback