novellrubrik?

こんにちは (Hej på japanska, enligt japanfakta.se);) Sitter i skolan på svenskan. Vi håller på att finslipa på våra noveller och min lärare har läst igenom min. Uhh det var läskigt, men hon tyckte att den var bra och oföutsägbar:) Lite saker som behövs ändras som jag ska fixa nu. Lunch, gymma och försäljning och service är kvar av dagen. Gissa vad jag vill ha minst av allt idag? Försäljning och Service. Vi ska redovisa om en lag i grupper och våran grupp har inte så mycket att säga. Och jag är inte på humör för att alla ska sitta och kolla på en när man står där framme;( Men skitsamma, jag låtsas bara att alla är nakna:P haha nej, jag har hört att det ska hjälpa, men hur kan det göra det undrar jag? haha:D


Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback