människan är som ett stort frågetecken ibland

..haha ja vissa kanske fattar vad jag menar med det..;) Idag när jag vaknade var jag väldigt duktig, eller ja efter dom 40 minuterna jag legat med datorn i knät så var jag duktig hehe. Jag svarade på alla frågorna om liberalismen och sånt där till samhällskunskapen, och det var massa frågor! Några av dom var så knäppa så jag fatta nada, så det vart att hoppa över nån men resten gjorde jag, jag är så stolt haha;) Klockan tre så var jag hos min syrra Maria och fikade, hon fyller år idag:love: Och gissa vad det stog på bordet? Jo BULLAR hihi:D vilket bullmonster jag har blivit!:P Ja sen fanns det ju tårta, chokladbollar och lite kakor också.
Efter det blev jag skjutsad till danslokalen, det var alltså dags för Ragga/Dancehall. Det var kul idag! Fast pinsamt när vi fick bilda en ring och gå in i mitten och köra sin lilla grej där medans alla stog och klappade händerna och ba wooohoooo. Ja och sen lite andra saker också haha.
Imorgon är det dans igen för mig och lilla Karro:D Vi har bestämt att vi ska köpa en sån där macka vi köpte förra gången för det var bara så magiskt gott, åhh jag typ nästan dog..ni skulle bara veta:P haha


Tyckte att den här låten passade den Magiska mackan:thumbup:

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

haha XD

2010-10-04 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback