korken i skallen

Ankan :): Ja nästa vecka ska jag nog klippa mig tror jag:) Har inte bokat någon tid än men det borde ju finnas nån tycker jag. Kanske typ page, du vet så som jag hade förut?=) Men nu har det ju växt ganska mycket så det är ju inte direkt någon page längre hehe.
Fördelen med att jag klipper mig är att jag får bort allt det slitna och det ser fräschare ut. Nackdelen med efter jag klippt mig är att jag knappt kan sätta upp håret. Funderar även på kanske några slingor, jag har ju redan ganska blont hår men kanske lite blonda slingor iaf, eller jag vet inte. Det beror lite på. =)
 Lite längre i fram och kortare i bak som tidigare. <-- Like this!


Sean Banan - Puss Puss
hahaha! Ser ni att Kissie är med också? Ännu mer haha.

Klicka här för att kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback