kommer bli bäst, eller hur Karro;)

Hejsan! Ligger och myser i min säng (med mig själv! haha) och lyssnar på musik. Datorkunskaps-prov idag, det kändes som att det gick rätt bra! Om inte ett MVG borde jag iaf få ett VG..;)
I skolan på lunchrasten satt jag och prata med några i klassen, Maja, Natalie, Milton och Philip heter dom. Sen helt från ingenstans var det en av dom som påpekade en ganska rolig grej...hahaha! Ja man kan ju inte skriva allt på en offentlig blogg eller vad man ska säga så jag låter bli att säga vad! haha. Men dom som satt med fattar nog vad jag menar;)

Svar på två stycken kommentarer:
Lovisa:
Tack för tipset om den där "gratismakeupsidan" :) Tror faktiskt att jag blev medlem där för ganska längesen eller så var det på någon annan sån där gratissida, ska kanske ta och kolla upp det! Alltid kul med gratisgrejer;) hihi

Sexig man med backslick och blablabla (hahaha): Det är min mamma i bakrunden..haha. Jag vet nog vem du är:P MOHAHAHAHA

Klicka här för att kommentera
Postat av: karro

haha ja det kommer bli bäääst! Värsta coolingarna!

2010-10-19 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback