hej tjabba tjenixen hola..

Ganska många sätt att säga "Hej" på finns det och man kan ju säga det på ett annat språk också:) hehe. Jag håller på med en novell som själva handlingen ska vara klar imorgon. Har inte kommit så väldans långt hehe men jag har fått lite idéer så det blir nog ganska Okej till slut;) Kanske lägger upp den här sen när jag är klar, om ni vill läsa?:)

Jag har haft två lektioner idag, det har varit skönt! Hade ingen matte idag så därför stannade jag inte kvar i skolan för att gå på draman som ska börja om fem minuter. Kändes lite onödigt och det är ju inte hela världen att jag har varit borta 150 minuter sammanlagt på en hel termin haha, dom där 150 minuterna är alltså för draman idag.

Klicka här för att kommentera
Postat av: stina

jag håller oxå på att skriva en novell till svenskan men lägg upp den kul att läsa!!:D

2010-10-26 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress:

Din bloggadress:

Skriv din söta kommentar här:

Trackback